ZASSHOP - internet shopping

Novinky pro HomePage

16.03.2020
jsou naše PRODEJNY pro maloobchodní prodej UZAVŘENY.

Objednávky nám prosím zašlete na email případně telefonicky.

Pracovníci obchodního oddělení vás budou následně informovat o vyřízení objednávky a způsobu expedice zboží.

27.02.2020
Vážení zákazníci,

respirátory jsou v rámci celé Evropy vyprodány a výrobní kapacity v Evropě nestíhají pokrývat poptávku.

V současné době vám nejsme schopni nabídnout žádné respirátory (FFP1, FFP2 ani FFP3) ani žádné jiné masky proti virům.

Momentálně nepřijímáme žádné objednávky na toto portfolio, další naskladnění očekáváme v dubnu 2020.

Laskavě vás tímto žádáme, abyste se zdrželi veškerých osobních či telefonických dotazů na toto zboží a umožnili nám věnovat se zákazníkům, kterým můžeme v současnosti pomoc chránit své zdraví při práci.

Veškeré dotazy na dostupnost směřujte prosím výhradně na adresu: respiratory@trio-havel.cz

kde se jim budeme chronologicky věnovat a zpracovávat. Informace potřebné k vyhodnocení poptávky:

- Název zákazníka

- IČO

- Třída ochrany

- Množství

- Účel použití

Děkujeme za pochopení.

Ing. Miroslav Havel, ředitel společnosti

02.03.2020

Společně se společností 3M jsme pro Vás připravili oblíbenou akci „šrotovné“ nebo chcete-li „Vyměň starou za novou“ na vybrané produkty značky Speedglas.

Při koupi samostmívacích svařovacích kukel Speedglas nebo některých jejich kombinací ( ne náhradních dílů či samostatných jednotek Adflo ) vám nabídneme dodatečnou slevu 12% z vaší nákupní ceny.

Konkrétní produkty, kterých se akce týká najdete pod bannerem nebo v přiloženém letáku zde, jehož součástí je seznam produktů.

Jediné co pro získání slevy musíte udělat je vyplnit údaje v přiloženém letáku zde a zaslat je na kontaktní info@trio-havel.cz

Pro jeho vyplnění budete potřebovat vědět, nejen o jaký konkrétní produkt máte zájem, ale také jaký produkt budete dávat „sešrotovat“.

Pokud to bude konvenční kukla, můžete uplatnit slevu pouze na řadu Speedglas 100, v případě samostmívacích kukel pak na celou nabídku v seznamu produktů.

Pracovníci zákaznického servisu vás budou následně kontaktovat a pomohou vám s administrací Vaší objednávky či s dalšími dotazy.

Platnost akce je od 1.3. do 31.12.2020 !

Neváhejte tuto výhodnou nabídku využít.

21.03.2019

Vážení zákazníci,

Rádi bychom Vás seznámili s revoluční řadou obuvi RedLion a technologií Infinergy°.

Infinergy° je materiál v podešvi obuvi, skládající se z milionů kapslí, které při pohybu absorbují energii a pak ji zpětně vydávají (až 55 %). Váš krok bude nesrovnatelně pružnější a komfortnější, vaše klouby budou jásat. A to po celou dobu životnosti obuvi.

Spojením této mimořádné technologie a kvalitního zpracování svrchních materiálů a podešve vznikla řada RedLion, do které se vyplatí investovat.

Přijďte k nám na prodejnu obuv vyzkoušet a přesvědčte se sami.


Všechny dostupné modely najdete zde

NACHÁZÍTE SE:
Úvod|Náhradní plnění

Na jakém základě může vzniknout potřeba Náhradního plnění?

Dle §81 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, jsou zaměstnavatelé s více než 25 zaměstnanci v pracovním poměru povinni zaměstnávat osoby se zdravotním postižením ve výši povinného podílu těchto osob na celkovém počtu zaměstnanců zaměstnavatele. Povinný podíl činí 4 %.

Jak danou povinnost splníte?

  1. 1. Budete v patřičném poměru zaměstnávat osoby se zdravotním postižením.
  2. .
  3. 2. Odvedete peníze do státního rozpočtu za osoby se zdravotním postižením, které byste měli zaměstnávat a nezaměstnáváte. Výše tohoto odvodu činní 2,5 násobek průměrné hrubé měsíční mzdy v národním hospodářství za první až třetí čtvrtletí kalendářního roku, v němž povinnost plnit povinný podíl osob se zdravotním postižením vznikla.
  4. 3. Odeberete výrobky nebo služby v hodnotě 7mi násobku průměrné mzdy za přepočtené zaměstnance se zdravotním postižením od společnosti, která je zaměstnavatelem zaměstnávajícím více než 50 % zaměstnanců se ZPS, tedy poskytuje "Náhradní plnění".

Společnost TRIO HAVEL s.r.o. prohlašuje, že v souladu se zákonem č. 435/2004 Sb., je zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením, a proto je poskytovatelem Náhradního plnění.

Jak to tedy funguje (příklad)?

Pokud jste zaměstnavatelem 80 zaměstnanců (pokud zaměstnáváte zaměstnance i na jiný pracovní poměr než je plný pracovní úvazek, je potřeba vypočíst průměrný přepočtený počet zaměstnanců dle Vyhlášky č. 518/2004 Sb.).

Povinný podíl osob se zdravotním postižením je 4 %. Na 80 zaměstnanců je to tedy 3,2 (4% z 80) osoby se zdravotním postižením ročně.
Průměrná hrubá mzda v ČR za 4. čtvrtletí 7 činila 31.646,-Kč.
  1. 1. Budete zaměstnávat 3,2 (tedy 4) osoby se zdravotním postižením ročně
  2. 2. Odvedete do státního rozpočtu částku 253.168 Kč (2,5 * 31.646,- * 3,2)
  3. 3. Nakoupíte u společnosti TRIO HAVEL s.r.o. za 708.870,40 Kč bez DPH (7 * 31.646 * 3,2)

Částka dle bodu 3. musí být z hlediska platné legislativy v době uplatnění náhradního plnění zcela uhrazena. Aby bylo reálné zpracovat potřebné doklady pro odběratele je nezbytné, aby odběratel zaplatil daňové doklady, které požaduje zahrnou do „potvrzení o odběrech“ v režimu náhradního plnění nejpozději do 20.1. následujícího roku.

O nákupu v režimu náhradního plnění musí kupující s dodavatelem předem učinit písemnou dohodu.